Påsken!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 Som jag längtat efter påskledighet och familjemys! Återförening under solens strålar kan jag sammanfatta hela påskhelgen.
Massa god mat, chill i solen och återhämtning. 
Vi har matat rådjuren i skogen tre gånger varje dag. Det har varit så svårt för dem att hotta mat i detta snö väder som existerat denna vinter. Vår pappa är världens bästa som går varje dag med Ewa och ger mat som sagt tre gånger per dag. 
Mitt hjärta blir varmt av att hjälpa till/ hjälpa andra. Och den egenskapen är något jag är stolt över. En självklarhet tycker många, men ack så många i världen som borde ändra sig och sprida massa kärlek och glädje istället! 
Nu är jag tillbaka in town med härlig energi och har några lediga dagar kvar. Om två veckor åker vi till Cypern på en girlstrip. 
Hoppas alla haft en fin påsk!
Puss S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0