Sjukstuga!

Sjukstuga.. Det kan man lugnt kalla det..
Jag hade ju en helvetes höst med återkommande förkylningar och problem med halsen.. Nu har jag varit frisk sen dess och kommit igång med träningen. Och såklart då faller man dit igen. Inte tränat på två veckor och så bryter det ut igen. Tappade rösten totalt igår så jag knappt kunde prata med mina sista kunder. Har iallafallvrit hos läkaren och uteslutit halsfluss. Nätterna är värst, smärtan i halsen har hållet mig vaken så kl 3 inatt hade jag legat vaken i ett antal timmar och gick och kollade på tv. Somnade till ungefär 5-6.. Vaknade 7. Somnade om 9-11. Usch vilken jobbig dag.. Vill inte klaga på något sätt för de finns folk som har det så mycket värre men ibland känns de bättre att få skriva av sig några rader. Hoppas ni haft en fin torsdag! Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0