Björn Axen

Nytt kapitel i livet på gång! Från och med 1 oktober hittar ni mig på Björn Axen Birger Jarlsgatan 33. Jag jobbar alltså kvar i företaget men byter bara salong. Det känns spännande och utvecklande. Ser fram emot hösten. Men kommer sakna mina fina kollegor så mycket. Dom har en stor plats i mitt hjärta. 


Som jag pratat om tidigare och än håller fast vid. Positiv energi. Umgås med personer som ger good vibes och inga energi tjuvar. Äkta personer, trygga och med good energy. Det kommer oftast av sig själv om insidan finns där.  Ni vet vilka ni är! 

Hoppas ni har en fin söndag alla! 
Nu räknar jag ner inför semester. Snart snart snart.  
Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0