Back in town!

Hur kan sommar månaderna gå så snabbt! Jag funderar varje år på det. Hösten är långsam och vintern likaså, men så fort sommaren är här springer tiden förbi. 

Jag är tillbaka i stan och det är så skönt. Har hunnit med tre resor sen slutet av maj och dessutom haft värme bölja på alla tre. Så nu är det skönt med lite tid hemma i Stockholm. Om 2,5 vecka har jag lite semester igen. Ska bli skönt! Ska försöka hinna med pappi och mammi! Jag saknar dom så mycket.  Här kommer några favoriter från Rhodos! Insåg på resan att vi firar 20 års vänskap med Sarah! Allt är sig likt, skrattattackerna anfaller alltid i dom med olägliga tillfällen. Om vi skulle fråga gamla klasskompisar skulle dom absolut förstå vad vi pratar om.  
Puss Sandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0