Happy New Year, My dear!

Gott Nytt År på er fina!
Jag skålade in nya året med min kära H, min pappa och hans sambo! Kunde inte ha blivit bättre.
Har haft några dagar uppe i Jämtland för lite återhämtning efter julruschen och all julstress som alltid infinner sig sista dagarna i december. Vi har ätit god mat, slappat, åkt skoter, ätit lite mer och bara njutit av lugnet och familjen. Väldigt välbehövda dagar både med min kärlek och min pappa. Älskar er!
Nu sitter jag nyss hemkommen till Stockholm och imorgon drar jobbet igång. Saknar kollegorna, ska bli kul att ses!
Jobb fyra dagar, sen väntar Budapest! :)
Ska bli så mysigt. Bara han och jag.
Nu ska jag hoppa ner i sängen så jag får lite sömn.
God fortsättning på er!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0