Årets Frisör!

Ni som följer mig på instagram vet ju att jag blivit och är nominerad till Årets Frisör. En väldigt stor titel i Frisör världen! 
Jag som aldrig tävlat tidigare har velat testa några år men inte riktigt varit där. Men sagt och gjort började jag leta modeller i slutet av sommaren och fick tag i så fina och bra både ansikten och hår. Jag fick minst sagt fria händer! 
16 nov var jag och Erica på live nomineringen och såg mitt bidrag komma upp på duken och mitt namn ropades upp. Resulterade i en chockad men väldigt glad Sandra. :) 
10 februari är finalen med live moment på dagen som avslutas med gala på Vasa teatern med middag. 
Ska bli en spännande utmaning.  
Sist jag va på Frisörgalan var för fyra år sedan när min H stod som nominerad. 
Puss Sandra  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Foto : Johannes Helje 
Make up : Hanna Pernhult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0