10 dec

Jisses, vad denna höst försvunnit i tid. Verkligen sprungit bort. Jag inser att jag inte bloggat sen jag bytte salong i oktober. 
Som jag skrivit tidigare har jag börjat jobba på BirgerJarlsgatan, fortfarande Björn Axen alltså. Trivs super bra med både plats och kollegor. Saknar såklart mina godingar på Åhléns men vi försöker ses emellan åt ändå.  I oktober i samband med byte av salongen så bestämde jag mig för att skicka in bidrag till en tävling som jag berättar mer om i nästa inlägg. Har även hämtat ut mitt Gesäll brev i blåhallen, Statshuset. Mäktigt att vara på en så stor plats. Det var en fin ceremoni. Känner mig innerligt tacksam för vad jag åstadkommit senaste åren. Jag har landat i ett företag som är en fantastisk arbetsplats på många plan. 
Idag söndag är jag uppe med tuppen och är påväg till Academy för att vara håruppsättningsmodell till en kollega. Lyssnar på julmusik och njuter av juletider!  
Sen ska jag hem och baka lussekatter. 
Ha en fin söndag! 
Puss S 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0