Glad Påsk!

Då har påsk ledigheten snart sprungit förbi. Jag är så tacksam att jag och Diana har varit hemma hos pappa och firat. Älskar känslan att landa här uppe på gården. Vi har ätit god mat, sovit och vilat upp oss. Jag har varit så trött efter terrorattacken som skedde förra fredagen. Det har verkligen tagit hårt på mig. Men med tiden

blir det bättre. Så viktigast är att lyssna på kroppen och försöka sova ordentligt. 
Är hemma i Stockholm om några timmar. Ska bli mysigt att komma hem till älsklingen. Han har varit hemifrån i två veckor typ, så längtar nu! 
Hoppas alla haft en fin påsk helg och tagit hand om varandra. 
Puss Sandra 

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0