Magic weekend

Min lediga helg inleddes med shopping med älskling och ett väldigt soffletande. Efter några timmar blev de den efterlängtade mjukglassen och en helt underbar kvällspromenad. Jag trivs så bra på nya stället, våra områden är så fina och jag ser verkligen fram emot sommaren just nu! 
Idag har vi promenerat igen och varit iväg och handlat soffa, längtar tills den kommer. Thom var förbi på en fika och så blev det en massa tjej snack. Alltid lika kul att träffa henne. 
Ikväll har jag bakat för imorgon kommer Ami på fika, så mysigt kommer det bli. 
Hoppas alla haft en fin helg!  
Puss Sandra 






En liten gammal bild från me and Diana. Min älskade syster, you and me! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0