27 år!

I lördags firade jag och bestie våran 27 års dag. Det kan vara en bland den bästa dagen på länge! 
Morgonen började med att Hussein väckte mig och sa att jag ska vara klar inom 30 min. Väl ute på gatan hämtade Miki och Diana upp oss! Det visade sig vara överraskningsfrukost på Berns asiatiska. Sååå gott!  Sen åkte jag vidare till jobbet för några timmar. Väl när jag kom hem möttes jag av tårta, musik och ballonger. Då va alla hemma hos oss. Vi fixade oss och sedan var det dags för middag på stan, vi hamnade på Burger and lobsters, där ett gäng väntade på oss! Såå härlig kväll! Tack alla igen för en magisk 27 års dag. 
Puss Sandra



Våra stiliga killar.. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0