Där går mitt liv

Våran älskade skatt och dyrbaraste diamant Bella har somnat in. Hon har tagit sista andetaget och vandrat vidare.  Älskade skrutt. Allt gick så snabbt. Du hann att snart fylla 14 år men trots ålder är det aldrig ok att försvinna. Aldrig nånsin. Lilla hjärtat. 
Jag är så glad att jag fick finnas bredvid henne sista minuterna och sista andetaget. Det var mitt ansvar att inte låta henne känna sig varken rädd eller utelämnad. Ville aldrig lämna henne. Hur  kan man säga farväl till någon dom varit nära en i alla år. Hjärtat gör så ont att det inte går att beskriva. Varje gång jag somnat till och vaknar så inser jag att det faktiskt inte är en mardröm. Bella, hoppas du springer och busar med andra bästisar i hundhimlen. Och även fast du inte är här så känner jag din närvaro. Älskade vän, alla år vi fick ihop. Så tacksam för all glädje och lycka. 

Du är så fin min skrutt. Finaste bästa Bella! Helt oslagbar. 
Saknar redan dina pussar, din mjuka päls och allt mys. Ditt busiga morgon humör som kunde vända en hel dag.
Sov gott, Älskar Dig Förevigt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0