Örebro!

Haft en heldag i Örebro med skratt, god mat och tjejsnack!  Sitter nu på tåget påväg till Stockholm igen med ett leende på läpparna. Det är så fantastiskt att man blir så klok med åren. Man väljer vilka människor man vill ha runt omsig. Man delar tid och rum med människor man är väldigt lika som en själv. Människor med ett gott hjärta. När man var yngre var inte allt så självklart som det är nu.  Tacksam för att man blir äldre och klokare. 
En annan sak som jag kom att tänka på nu när jag sitter här är när jag pendlade mellan Stockholm och Örebro för två år sedan. Nästan varje helg på detta tåg, haha! Allt för min kärlek!  Det var det helt klart värt. 
 


Imorgon är det jobb igen! Fullt upp men jag gillar det.  Framöver kommer det hända en hel del spännande som jag skulle vilja dela med mig av men det får vänta ett tag.   
Ha en fin dag! 
Puss Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0