Ta mig tillbaka.

Lyssnar på Darins nya låt "ta mig tillbaka". Hans nyaste tillskott, faktiskt väldigt bra när man lyssnat på den några gånger.  På tal om musik, Måns tog hem segern igår i Mello. Hans låt var bra, jag menar det är ju ändå Zelmerlöv vi pratar om. Trots det höll jag tummarna för Saade och JonHenrik! 
Nu har min lediga helg vilket är så skönt! Har varit mer eller mindre små förkyld sen jag va i Paris för en månad sen. Så jobbigt att inte känna den där extra energin. Min helg har varit så fin iaf. Började fredagen med jobb sen direkt vidare till nyopererade Manda! Där väntade massa mys, godis , mat och film.Blev en sleepover också. Lördagen bjöd på en promenad och fika i stan med gulliga Felicia! :) Sen hem och invänta mitt hjärta och två turturduvor D och M! :) Pizzamys och Mello! Så mysig kväll! Idag har vi kört Ikea, promenad och lite häng på altanen. Längtar till man kan sätta ut möblerna. Funderar även på att köpa ett tält till! Snart så.. 
Ha en fin kväll alla!
Puss Sandra 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0