Semester

Denna vecka har varit så underbar med sol varje dag ! Så tacksam för det. Man mår så bra av lite värme, alla som känner mig vet att jag älskar solen lite väl för mycket. 
Idag har jag varit uppe tiiidigt och fixat med grejer, sen åkt till Diana och Mikaels lägenhet. Så mysigt dom har det. Vi satt ute på balkongen och njöt av utsikten av himlen som är full av nystartade flygplan.  Nu ska jag möta upp baby och ta vara på eftermiddagen med varandra. Sen packa min väska så den är klar. Alltid lite resfeber, hehe. 





Hyllan ska få lite mer blommor så småningom.. 😊

Igår va jag i rålis med Ami, så skönt och mysigt! Och i förrgår hängde jag med denna donna, och stekte lite till. Härliga dagar. 
Ha en fin helg alla!
Puss Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0