Reality

Semester dagarna flyger fram. Om några dagar drar vi till Nice, kan inte beskriva hur mycket jag har sett fram emot det. Självklart finns rädslan att panikångestattacker ska komma (när man minst anar) men jag kan hantera det mer och mer och är inte beroende av medecin som i början. Vilken suddig sommar för övrigt. Juli månad brukar vara en av årets bästa månader , vilket i mitt fall blev den värsta nånsin i historien. Men jag har lagt det bakom mig, jag ser framåt och allt kommer lösa sig. En sak som jag lärt mig är att ingen kommer nånsin få trampa på mig igen, jag lägger ingen varken tid eller energi på något eller någon jag inte får tillbaka något av. Helt meningslöst. Nu till något roligare, i helgen blev jag äntligen sambo med H, äntligen efter alla år! Så mysigt! Du och jag mot världen baby. 
Puss Sandra 










Puss Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0