Höstmörker

Åter igen faller löven. Tänk hur snabbt ett år går. Ännu ner ofattbart hur snabbt tiden gått sedan jag flyttade till Sthlm! Igår gick jag en promenad genom Örebro , funderade på hur tiden var när jag bodde här. Det är så skönt att inse hur bra val jag kunde göra. Absolut finns det stunder jag saknar mina fina kunder och några fina själar i stan men ändå så har jag inte ångrat mig en minsta aning att jag flyttade. Stockholm ger min vardag möjligheter, utmaningar och massa mer, något som Örebro (såhär i efterhand ) hade svårt att ge. Sen har Örebro absolut fina stunder att minnas och staden är mysig, men inte tillräcklig för mig! 
Puss Sandra. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0