Birthday!

Igår var det dags att fylla 25 år! Känns som en dröm att vi är här i Dubai och firar, känns helt magiskt. Vi hade en alldeles underbar dag! Vi började morgonen på barasti beach och avslutade dagen med att klubba. Vi åkte iväg till ett ställe som heter Crystal bar och låg på taket på ett diamant format hotell. Så galet! När vi frågade vilken våning vi skulle ta hissen till svarade han 16! Jag trodde jag hörde fel. När vi kom fram var de ännu en våning med trappa upp. Dock fick jag en panik attack när jag kom upp. Det var glas väggar överallt! Jag är höjd rädd men trodde aldrig att jag skulle reagera såhär. Men efter några glas var det ingen fara längre. Vi träffade mycket svenska, men mest araber faktiskt. Bra musik, goda drinkar och en helt galen utsikt över hela Dubai! Alla är så snälla och hjälpsamma här. Man lever verkligen i lyx. Jag trodde bara det existerade i filmer men här lever vi exakt som dom. Tack för en underbar 25 årsdag! 
Puss Sandra 










Kan ni gissa var cluben låg? 
Puss Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0