2014!

Längesedan jag besökte bloggen för några rader. Tänkte göra en snabb update nu. Sist jag skrev hade jag precis flyttat. Jag kan bara säga att jag älskar Stockholm!!!! Jag har haft de tuffaste veckorna och så stressigt som jag inte kunde ana. Men för varje dag som går blir jag bara mer varm i kläderna. Jag stormtrivs på nya jobbet! Vi är bästa gänget. Jag älskar mitt nya liv! 
I början tänkte jag att jag säkert kommer ångra mig med försäljningen av salongen men beslutet var verkligen rätt. 
Hursomhelst , har jobbat galet mycket i tre veckor och imorgon väntar semester!! Ska möta upp Julis senare för imorgon gå flyget till Dubai !!!!! Som jag längtat!!!! :)  
Puss Sandra







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0