Summering 2014!

Mitt år har varit händelserikt, spännande och framför allt väldigt utvecklande. Började med en flytt till Stockholm och nytt jobb och ny bostad. Har älskat Stockholm lika mycket som jag förväntat mig att göra! 
Jag firade min 25 års dag i Dubai med tjejerna. Det mest underbara resa med once in a lifetime moment som att bada med delfiner, dansa på stranden mellan skyskrapor och havet. Rida kamel ute i öknen, safari, galet bra nattklubbar , shoppingen var total och stränderna var så fina! En verkligen oförglömlig resa och att dessutom få fira sin födelsedag på ett ställe där man drömt om länge slår allt. Sen åkte vi iväg till pappa och träffade honom!   Och över påsk var det dags att åka till mamma. Sen flög vi iväg till Kreta en vecka. Och den resan är och kommer förbli väldigt oförglömlig också för där var jag med mitt hjärta. 
Sommaren jobbade jag på, men njöt av Stockholm!  Sommarkvällar vid vattnet , grillkvällar på altanen, några kvällar på Gröna Lund och självklart några utnöter också. I augusti åkte jag och Jessica till Nice! Super mysigt och härligt! 
September åkte Diana och jag till London en super snabbis för shopping. Det känns som jag har hunnit med en hel del trots väldigt mycket jobb och få semester dagar. Är så tacksam över detta år. Tack alla inblandade och tack alla ni som gör vardagen till den bästa! 
Puss Sandra 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0