Gott nytt år!

Gott nytt år hälsningar från sängen.. 21.00.. Har haft min värsta natt på länge. Frossa, hög feber och en sömnlös natt. Någonting hände när jag kom hem från jobbet igår. Har känt mig trött och hängig några dagar och faktum är att det började efter att jag va på massage i lördags. Har känt mig små hängig och konstig.Men igår bröt det ut. Nästan 39 graders feber hela natten. Så denna dag har spenderats i soffan. Vaknade av att mitt hjärta helt plötsligt väcker mig med massa mat och frukt. Han är bäst i alla lägen! Har känt mig lite bättre ikväll men vågar inte hoppas på något! Godnatt! Imorgon är start på ett nytt kapitel! Gott Nytt År! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0