You!

Dålig uppdatering på bloggen på sistone. Det nya verkar ju vara instagram ;) haha.. Ni som känner mig vet ju att jag är lite mer aktiv där än här (läs insta beroende)! Ska bli bättre på att uppdatera när allt lugnat ner sig. Jag åker fortfarande väldigt mycket mellan Stockholm och Örebro. Dels för att träffa Min bästa syster och även träffa finaste Hussein! Min tid räcker inte till åt annat tyvärr.

Hursomhelst , våren har kommit till Örebro , vilket känns helt underbart. Jag älskar dessa vår känslor!! Att vara nykär i en underbar person ger bara ännu mer energi ! :)
Vi har haft en magisk helg i Örebro! Så bra att jag önskar att jag kunde pausa klockan och bara låta tiden stå still. Men tillbaka till verkligen. Vi har tillbringat timmar vid naturens hus i solsken, middag, överraskningar och massa annat. Vi har somnat i varandras armar, skrattat tills vi inte kan skratta mer, vaknat mitt i natten för att ge en puss och inse att man inte drömmer.
Jag har haft en fin helg. Med mitt hjärta!
Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: Anna

Naww.. :) Gulligaste! Det förtjänar du :)

2013-03-10 @ 22:52:37
URL: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0