Birthday 24 years old!

I onsdags var det dags för tvillingarna stryka 24! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte hade någon åldersnoja. Ett steg närmare 30 varje är. Men och andra sidan , man är inte äldre än vad man gör sig. Hursom. Dagen började som vanligt , gick iväg till jobbet med känslan av att de här är vilken dag som helst. Jag jobbade hela dagen och vid 18.30 var det dags att sluta. Jag och Bella vandrade hem och fick endel grattis samtal. När jag väl kommit hem ringde H och frågade vad jag gjorde lite allmänt osv. Helt plötsligt säger han att han måste lägga på och att han ska ringa upp om 5 minuter. Just i de ögonblicket ringer det på dörren. Jag går och kollar och där står HAN med ryggen mot dörren. Han vänder sig om och i handen har han en bukett med tio röda rosor , en princesstårta med brinnande ljus i och så sjunger han för mig! Jag höll helt ärligt på att svimma! Han överraskade mig som bara den !! Han är bara så bäst ! Sen blev det tårtätande hela kvällen! Nästa dag kallade jobbet både för han och mig. Det blev en dag och födelsedag utöver det vanliga. Den bästa ever !


Helgen tillbringade jag hemma hos honom i Stockholm. En hel helg med Han kan inte bli så mycket bättre.
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0