Think twice

Hösten är här... Iaf i Örebro. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om de. Mysigt...tja.. Men lite för tidigt kanske?!.
Jag får trösta mig med att jag åker iväg till Mallis om en och en halv vecka! Kommer bli galet skönt med lite sol (sommarens sista)! Sen veckan därefter besöker jag LONDON ett par dagar för jobb och shopping!! Ännu mer galet!!! :) Veckan därefter så väntar årets frisör tävling i Stockholm. Måste hitta någon fin klänning till galan. Vad har man på sig? Lång, kort, färg,klassisk svart? Frågetecknen är många. Gissar att London har massa att leverera iallafall!
Städade i helgen och hittade tavlan med foton på Diana. Åh vad jag saknar henne!!! Snart så...
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0