Mum´s Birthday! :)

Igår landade jag hemma hos mamma efter en lång dag på jobbet. Vi åt gott , myste och pratade! :) Och så blev jag äntligen återförenad med Bellis igen , efter tre (långa) dagar utan henne. Hon är ju trots allt som en liten bebis. Sötare än sötast!
De senaste dagarna harjag haft besök från Stockholm. Dock har jag jobbat ganska sena kvällar så tiden har det blivit snålt med. Men man gör detbästa av saken. Så lite tid fick vi iallfall ihop. :)
 
Helgens to- do-list är : Vila, vila,vila och åter vila. Som jag skrivit innan så har jag lite för mycket grejer som snurrar runt i huvudet. Jag har mardrömmar nästan varje natt, sover dåligt och sen jobb på det. Så nu i helgen ska jag lyssna på min kropp och bara ta det lugnt. Har förresten firat Världens Bästa Mamma idag!♥ :) Ätit jätte god tårta med mina favorit bär på- björnbär!
Har precis satt in lite Rhodos bilder på fb. Jäklar vad jag blir sugen på att åka tillbaka till värmen. Vi var ett härligt gäng som vistades i solen en vecka tillsammans. Exakt en månad sen! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0