Lugn stund

Igår jobbade jag förmiddag och det kändes riktigt bra. Mina utslag är fortfarande kvar och jag har fått starkare medicin , så jag ska bli av med de tråkiga..
Igår kväll tog jag kvälls flyget och landade i Östersund. Så nu är första natten hos pappi! Förtillfället har jag legat vaken sen kl . 6 och kliat. Får en viss panik känsla när man vaknar av att man kliar och att kroppen kliar!
Resan gick hursomhelst toppen!
Hann även träffa fina Hussein en snabbis i Sthlm ! Som skickade med en hel påse med fika till mig. Så gulligt! Jag är så tacksamma för dem som verkligen funnits där för mig nu. Det värmer verkligen! Och mindre tacksamma till de som inte förstår eller varken verkar bry sig .. Ett hjärta till er iallafall, ni vet vilka ni är !
Nu måste jag försöka sova igen.
Förutom att jag har varit vaken ett tag nu , så är det underbart att vakna i sitt gamla rum hemma hos pappa ! :)
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0