Stockholm

Ikväll är jag tillbaka i lägenheten och tillbaka efter en magisk helg i huvudstaden! Så fin helg minns jag inte när jag hade senast. Jag har träffat Diana min halva! Jag är så hel när jag är med henne . I fredags hade vi skräckfilmskväll ! Lääskigt, tur att jag hade H vid min sida ! :) vi åt thaimat( vilket va min första gång ) ! Så gott ! Och en hel del annat gott också. Mysigt.
Attitudesthlm som ägde rum i kista blev inställd för min del. Men jag har sån tur att några vänner var där så man blev lite uppdaterad iallafall med bilder !:) fin helg med fina underbara människor !
Längtar till nästa gång jag åker upp , då har Diana flyttat till sin lägenhet. Det blir nog en trip upp på fredag igen !
God natt!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0