Snön faller

Snön faller utanför mitt fönster. Mörkret har kommit för längesen. Kylan likaså. Jag känner lite att julen faktiskt är på ingång snart. Inte minst för att stjärnorna lyser i alla fönster utan faktiskt också för att julmusik spelas överallt! Igår julpyntade vi på salongen och åt massa pepparkakor. Jag kommer vara super snäll om det ska fortsätta såhär! Ikväll fick jag föresten med mig ett par nya curlingkängor hem. :) de ska få värma mina fötter i vinter.
Åh vad jag vill ha andra advent nu! Då får Örebro finfrämmande! Och de är dessutom inte vilken helg som helst , utan O'helga natt !
Längtar för tillfället efter Stockholm, Diana och andra fina personer!
Jag har funderat massor på sista tiden.. Kommer inte riktigt fram till någon bra lösning. Allt handlar om stora förändringar i mitt liv. Jag är splittrad och behöver verkligen fundera mera.
Det har aldrig varit så någongång att jag känt mig osäker på vad jag vill men när man vill göra båda sakerna och måste välja ett så blir det svårt. Hur som helst, jag funderar vidare.
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0