Goodmorning :)

Inatt har jag krigat om säng plats med min lilla Bellis! Hon är envis men söt! Man kan inte riktigt vara irriterad på henne. Men iallafall så om de inte finns plats i sängen så skaffar hon sig de , alternativt att hon lägger sig ovanpå en. Och hon ska alltid ligga på kudden och ha täcke på sig. Lilla skruttan.
Idag är det grått utanför fönstren. Tror inte solen kommer komma fram alls. Idag är en dag jag skulle vilka baka pepparkakor och mysa men de får vänta nån vecka till :) ska försöka mig till gymet sen , alltid skönt efteråt. Min vecka kommer va stressig . Måndag jobb och träning , tisdag jobb och träffa en vän, onsdag jobb och möte med styrelsen i Frisörföretagarna , torsdag jobb och jobba sent och fredag jobb och direkt till Sthlm , lördag attitudesthlm mässa i kista och sen fest och söndag hem till Örebro ! Händelserik vecka :) sånt gillar vi !
Ha en fin söndag allihopa !
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0