Drunk on love

Musiken spelar som aldrig förr.. Tankarna snurrar som en bergodalbana.. Jag börjar ändå vänja mig vid tanken att min halva bor i en annan stad nu! Tur att jag har min tv och mina satc filmer , vad skulle jag gjort utan dom?!
Det börjar klia lite i mina res nerver. Jag känner att jag vill och måste iväg på något kul och lite varmare ställe. Italien , London, Barcelona, Paris ? London var jag ju bara för tre veckor sen, det som lockar mest är en en weekend till Italien eller Paris ! Med min svåra Beslutsångest så är och kommer det här bli svårt !;) att fira 24 års dagen på något av ställena hade ju inte heller varit helt fel, eller varför inte nyår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0