:)

Vaknade tidigt som vanligt alla lördagmornar. Men imorse vaknade jag upp hos mamma! Tog bussen efter jobbet igår kväll och spenderade kvällen med god mat och mys med mamma! ♥ Och så Bella förstås! ♥ Avslutade kvällen med en American pie film. Mina favorit filmer, absolut min humor, haha! Min tanke var att jag skulle lägga mig sent så´jag skulle sova lite längre men det blev inte riktigt så. Vaknade vid 8 redan och kunde inte somna om. Tog iställetbussen och åkte hem och träffade Diana innan hon åkte iväg till Stockholm!
Har varit en sväng på stan och inhandlat lite grann. Ikväll blir det lite fest med Julia och tjejerna!! Men först ska jag försöka laga en ananas paj! Får vi se hur det går?! :)

Jag, Jaycee, Diana Magaluf -11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0