Puss på er !

Sitter och målar naglarna. Väskan är halvpackad. På bordet brinner ljusen och jag njuter fullt ut av ensamheten här hemma! Idag har min träningsvärk från gårdagens Sh´bam anlänt! Puh! 
Imorgon jobbar jag och Caroline till ca. 16.00 sedan tar vi tåget upp till Hufvudstaden. Där väntar middag och uppmötande av C. Trevligt! Ska prova på Griffins eller Vapiano. Steak eller Italiano, de är frågan?
Hursomhelst, det är KURS som står på schemat! Torsdag kommer att hållas till i Schwarzkopf studion i Alvik. Teori följt av praktiskt ! Superkul!!! Har jag tur så hinner jag med en snabbis fika med frisör Hussein innan tåget mot Örebro går tillbaka. :) Jobb fredag. Sen helg! Då väntas kalaaaas med tjejerna ! ♥

Jag bara älskar det röda läppstiftet! Köpt i London i höstas , men det är nu man vill se lite mera färg framåt våren !

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0