Heldag med Schwarzkopf!

Snabba svängar! Åkte upp igår eftermiddag till ett regnigt Stockholm. Klok som jag är så har jag såklart (som alla andra ivriga människor) plockat fram ballerina skor redan. Lämpligt. Jag och Carro hade en tid att passa så vi var lite smått stressade. Vilket resulterade att jag förutom spöregnet (!) dessutom  springer rakt i en djup vatten pöl. Vi sprang åt fel håll. Min knapp på jackan föll av. Vi tog fel taxi. Kom sent. Listan kan som sagt allltid göras lång. När vi väl kommit fram hade vi en fin kväll, med mycket god mat och skratt!

Har ägnat denna torsdag med en heldag hos Schwarzkopf i deras studio i Alvik! Kursen började med teori som sedan följdes av praktsikt!Det vi skulle lära oss idag var ingående slingtekniker. Dagen har varit såå himla kul och lärorik!!  Jag känner mig som en svamp ibland som suger upp allt jag kan! :)


 

Nu väntar sängen för en trött tjej..För imorgon är det woooork!

Puss o Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0