Frisörföretagarna!

Det händer mycket nu. Så mycket att jag knappt hinner med mig själv. Det här året vet jag redan nu, kommer bli spännande, utvecklande och lärorikt! En utmaning. Jag och Caroline var på branschmöte med Frisörföretagarna i Onsdags. Mötet var som vanligt i hantverkslokalen och avsutades med middag på Stora Örebro. Dessa möten brukar inte vara speciellt roliga egentligen. Ganska ointressanta, och har adrig riktigt känt mig så insatt i deras prat. Men denna gång så skedde lite förändringar. JAG(?) blev utvald till suppleant i styrelsen från och med nu och ett år framöver. Caroline min kollega blev vald till självaste ordförande. Att sitta i styrelsen känns ganska utvecklande. Dels för att komma in i gruppen mera och dels för att det finns massor att lära! Det handlar ju förstås om styrelsen i Frisörföretagarna, och jag hade aldrig gått med om det inte hade haft med mitt jobb att göra!
Vem vill inte vara med och medverka och påverka?

Ibland känner man sig så otroligt gammal när man börjar prata och inse att man faktiskt kan vara med och påverka saker och ting! Om man bara kunde få pausa tiden ett tag och leva som ung några år till. Jag och min åldersnoja. Det blir inte bättre att tiden går så snabbt precis! :)

Foto: Malin Johansson

Jag och Caroline- okt 10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0