Bokat och Klart!

Äntligen!! Det har kliat alldeles för länge i mina fingrar nu. Har varit inne och kollat och kikat, letat och sökt!  Funderat och tänkt och nu klickat hem lite biljetter! :) Så nu har jag äntligen London att se fram emot, och även Gotland och sen resa till pappa. Kan inte säga mer än att jag längtar!!

29 mars - Färgkurs heldag Stockholm
19-23 april - Pappa Jämtland
29 april - LONDON
Juni - Grekland , Spanien eller kroatien?
Juli - Gotland, Visby
September- DUBAI
Oktober - LONDON och Saloon International 2012

Som ni ser så har jag planerat och bokat endel i förväg. Tyvärr måste man alltid vara et steg före nöör det gäller ledighet , eftersom man alltid har bokningar så långt framåt är det svårt att bara sticka iväg på en sista minuten som imorgon, även om det är riktigt lockande ibland.

Vad jag Älskar dessa resor!







Att få åka med tjejerna är det bästa!

Nu ska jag sova , för imorgon väntar en lååång dag! Och det var en lång dag idag med. Var iväg på en väldigt efterlängtad massage efter jobbet ikväll. Många övertids timmar denna vecka , plus jobb lördag!
Kör , bara kör!

Godnatt!
Puss o Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0