Rhodes town, Greece

Nu har det snart gått två hela veckor sen vi kom hem från våran resa i underbara Grekland! Jag som alltid brukar lägga upp massor av bilder men nu sen jag kom hem har jag haft alldeles för mycket jobb och grejer att fixa.
Hur som helst var våran tjejresa så himla skön! Vi hade mellan 30-34 grader varje dag, Tror ni att jag njöt? Jag njöt av varje sekund på den fina ön. Vi träffade massor av nya ansikten , både bekanta och obekanta hehe.
Vi åt massor av god Tzatsiki, badade, skrattade , festade och framför allt chillade på dagarna.
Vi besökte  gamla stan som låg en kvart från där vi bodde, jätte mysigt och massor av goda mat/uteställen. En annan rolig grej är att vi mötte upp Angelika Blick (en bloggare för er som inte vet). Så vid två kvällar var vi ute med hon och hennes vän Linda! Så himla söta tjejer!!Verkligen jätte gulliga. Det var en rolig grej och att de tog sig tid att träffa oss. Vi  hade iallafall en super resa jag, Diana och Karin! Tack tjejer! ♥
Puss Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0