Girlpower !!!

Igår sprang vi vårruset här i stan ! 7500 deltagare och alla tjejer , taggade och målmedvetna. Det var total Girlpower !!
Jag är riktigt nöjd över min egna insats! 5 km på 31,59 min. Utan att jag ens sprungit på flera år så sprang jag hela loppet och dessutom slog mitt personliga rekord. Härligt ! Vi sprang för barncancer fonden i år, vilket kändes bra. Hörde några fina ord igår : Tillsammans är vi starka ! Och det är precis så det är. Mysig kväll med tjejerna och lite picknick efteråt lyssnades på en färgglad och vältränad Peter Siepen hehe ..
Nu väntar jag på en timmes massage som får avsluta denna dag , välbehövligt, eftersom jag knappt kan röra mig idag.
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0