Comments

Riktigt jävla irriterad!! Vem ska bry sig om  vikt , klädstrl , size?
Vad spelar de för roll om jag har en 34? 44? eller 58?
Sluta lägga energi på onödiga grejer och skaffa ett liv kanske?
Äckliga människor.

Jag har fått se endel grejer här på bloggen. Kommentarer som jag tycker är det mest omogna man kan åstadkomma. Personen i fråga måste ha ett jäkligt dåligt självförtroende samt självkänsla. Kan dock heller inte ha något liv. Kan inte folk börja vara vänliga mot varandra? Då blir allt så mycket roligare. Men att sitta och skriva elaka grejer på en blogg är väl så lågt man kan sjunka, hon / eller han  lär ha mycket tid över i sitt liv om man har tid och energi med detta.

 


Kommentarer
Postat av: Matilda Einestam

Ta inte åt dig Sandra! Precis som du säger har personen/personerna i fråga inget liv, och måste dessutom må dåligt över sig själva om de klankar ner på dig.

Du är jättefin och jag skulle byta size med dig anytime :)

Med det säger jag god natt :)

2012-06-19 @ 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0