Juni, juli, augusti !

Maj-London

Juni - Rhodos

Juli-Gotland/Visby

Augusti-Rhodos

September -Mallorca(jobb) ? /Norrland pappi

Oktober - London (jobb)

Tur att man har något Att se fram emot dessa månader ! Sommar vädret här i Sverige liknar ju jag vet inte vad .. Jag bara älskar att resa , träffa nya människor och framför allt träna min engelska ( som faktiskt blir bättre och bättre för varje gång ). Trots min flygrädsla vill jag aldrig hindras att resa. Bokade Rhodos idag igen. Min kropp mår så bra av sol och värme . För tillfället ligger jag och stirrar ut på regnet och önskar att det vore en varm och solig sommar kväll så man fick gå ut och dansa lite :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0