Rolling in the deep

Söndag igen. Jag ligger och tittar ut genom fönstret, snön faller som stora stjärnor utanför fönstret. Mörkret kom här för nån timmme sedan. Jag kom just in från en långpromenad med Bella. Kylan har kommit till Örebro.På riktigt.
Är det nu som vintern ska börja? Tur att jag har mina Uggs som får värma mina fötter, de är det enda som funkar nu när snön fallit på marken. Vilken underbar, lugn och skön söndag jag har haft. Bara tänkt på mig själv , gjort det jag velat göra och inga som alls måsten. Börjar komma iordning i lägenheten nu. Målade faktsikt klart dörren idag. Trivs väldigt bra här måste jag säga. Alla mina vänner bor på ett o samma ställe av stan, förutom några. Men annars har jag allt från 100 meter-  till några minuter till dom! :) Imorgon är det jobbdags igen. Veckorna och helgerna går för undan. I veckan väntas massage, sen ska vi även hinna med att handla in lite grejer till salongen. (ska måla lite i köket ) ;) . Förhoppningsvis ett besök av R också, innan han sticker iväg till Bangladesh !

Mina fina tjejer !
Om två veckor är det dags för lite galenskap igen.. Tills dess får det bli lugnt :)
Puss o Kram 
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0