Today

Imorgon är det fredag den 13 alltså. Ska man våga sig upp ur sängen då? Tveksamt! Har ioförsig  haft lite av en otursdag idag. Vaknade som vanligt. Tittade ut och vädret såg ganska okej ut. Jag ställde  mig och lockade mitt hår, vilket inte är så vanligt när ja ska iväg och jobba bara. När jag kommer ut så vräker regnet ner. Jag tar cykeln , och inser att mitt cykellyse har blivt stulet. (För fjärde gången nu). Cyklar så fort jag kan till jobbet. När ja väl kommit fram så var jag tvungen att föna mina byxor som var dyngblöta, och även miitt hår som då var blött och- rakt!
Jag sätter mig vid bordet och lyckas välta ut  vattenglaset halvt över min mobil och mina byxor- again. Haha.. Bra start ! Kvällen avslutade med ett gott skratt. Diana och jag har haft tvätttid ikväll och tvättat lite vantar och halsdukar. När vi kom ned vid 22 och öppnade tumlaren , hade vi svårt att hitta våra skinnhandskar . Dom satt nämligen klistrade/ smälta  i tumlaren på väggarna , och förkrymta  till storlek bäbis! Kan det vara så att det här  var en liten uppvärming inför morgondagen?  Vissa påstår att fredag 13 kan vara lyckodag! Let´s show me! ;)

Guud vad jag längtar till sommaren!! Sol, bad, party, resor ! ♥
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0