Talking to the Moon !

Efter en 24 timmars vistelse är vi tillbaka i Örebro! DÅ har man för första gången varit i Gävle då. Ganska litet och mysigt ställe, men dock var det alldeles för kallt. Och de var tillomed lite snö däruppe.
Det blev en snabbvisit som blev innehållande middag, fest, skratt, gråt och hela baletten. Ja tillomed balett dansade DK inatt!  Hann till och med att bli med i Gävle bladet (deras egna tidning). Haha..
Det blev en sen natt, eller tidig morgon. Jag kollade min klocka vid 8.15 ,tror inte jag hunnit somna än då.. Lyssnade på musik i timmar, tills datorn ladda ur(!).
Träffade massa nya ansikten igår, alltid trevligt med nya kontakter ! Härligt folk de där.
Idag är det min sista dag som 22 åring, 22 år(!) Gaaah! Faasen vad gammal man börjar bli! haha.
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0