På gång ...

I veckan åker jag och Carra upp till Stockholm för lite inspiratiooon med Toupema Belgal och deras gäng ! KUL!!
Hårshowen är och kommer hålla till på Nalen i stan och sedan fortsätter efterfesten på Pure ! Jag sitter och funderar på vad jag ska ha på mig. Köpte en svart långklänning igår med lite strass/silverdetaljer på längs med halsen , riktigt snygg ! Funderar på att bära den, med några svarta höga klackar och lockat hår. Vad tror ni? Jag tror på det ! Självklart ska jag ha min nyaste päls som jag knappt kunnat ha pga av det dåliga vädret. Har gått i min dunis hela vintern, så lätt och bekvämt att bara dra på sig och ett par boots eller mina uggs (dom dagar det varit vitt på marken).  Hur som , våran lilla trip kommer bli mysig. Lite stress innehåller altid våra resor men vi ska hinna först en goood och stooor hotelbreakfast och såklart lite shopping !

London Xl mässan- okt 11

Mässor är ju otroligt viktigt att åka på. Att få samla på sig ny inspiration, nya  och kommander trender nya produkter , nya tekniker och massa annat ! Folk tror att det enbart är att få se  frisyrer men det innehåller så mycket mer.

Vi ska börja blogga mer på salongens egna blogg, så fort det lugnat ner sig lite. Har haft som jag alltid skriver väldigt stressigt på sistone. Både jobb, privat och annat! Men snart ska vi skriva mera om det som händer på jobbet, jobbresor , bilder, erbjudanden och massa annat kul !

Puss Sandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0