Jag Kan !

Underbar dag på jobbet ! Härliga kunder hela dagen ! :) Jag är verkligen lyckligt lottad som har det jobb jag har! Och dessutom är det mitt/vårat egna företag ! I mars firar vi 3 år, hela 3 år! Fattar inte var åren tar vägen.. Funderar på att åka till Dubai en snabbis iaf. Har kikat runt endel och hittat några spännande datum ! Det vore så häftigt! Jag är så imonerad på deras byggnader, nyfiken på deras levnadssätt och andra grejer. Jag har faktiskt ställt in mig på att inte ta med allt för korta klänningar utan faktiskt kanske satsa på en lång klänning och nån slags scarf så jag inte fastnar i fängelse nånstans i arabvärlden.. Vill inte väcka uppmärksamhet , de känns lite onödigt.
Frågan är ju då när jag ska sitta där på ett plan själv, jag och min flygrädsla. Utmaning !

Tankarna springer iväg.. Har mycket jag funderar på och mycket som ska fixas med. Jag vet att allt kommer bli bra. Kan dom, kan jag ! Nej nu ska jag inte avslöja alltför mycket.

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0