Dance

Jag kan bara säga att gårdagen var grym! Vilken kväll!! Jag håller med Karins fina update på fb " Ikväll har jag varit utomlands ett par timmar"! För det var verkligen det vi var !! :) Med Balkan tema eller Jam som man nu säger så var det så sjukt bra drag , så många nationaliteter och allt var bara galet!! Dansgolvet rockade! Och Jag och mina fina tjejer var ett klockrent gäng. Fick även  ett fint samtal inatt, jag ringde iofs. Ett  fyllesamtal . (det är svårt att hålla fingrarna i styr när man har ett litet alkoholintag). Men jag fick höra några ord. En grej som ska ske. Oj vad jag kände lycka!! Wow!  Kan sammanfatta min Fredag som en Guldkväll! Nu ska ja krypa ner i sängen  och sova några timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0