Yesterday, today, tomorrow

Igår var det livligt , roligt  och mycket skratt här på Hertan. Sherko var här på besök och i hans närvaro går inte annat än att skratta. Hur han än bär sig åt så småler jag mest hela tiden.  Han är en rolig prick!
Idag är det raka motsatsen här hemma. Det där roliga, skrattiga, högljudda rummet har förvandlats till mörkt, tyst och lugn omgivning. Ljusen står tända på bordet och i soffan ligger Diana och Bella. Jag ska börja läsa det första kapitlet i en ny bok. Jag och böcker. För några år sedan existerade det inte. Nu tycker jag att det är underbart att få lägga sig i soffan, koppla av och läsa några rader.
Imorgon väntar fika med Julia på Java! Gossip, gossip !
Det händer mycket nu !! Resor ska planeras.Resor ska bokas. :)
Det händer även en hel del i salongen. Planering inför en kommande grej och även lite fix som jag och Carro ska hållas med på kommande helger.

Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0