Äppel/Päronkaka ala´Sandra!

Lördagen började med bakning hemma i  Erikssons place ! Jag brukar vara ganska seg på lördag morgnar men inte denna. Diana skulle iväg och jobba så jag vi åt en lång frukost tillsammans och myste. Hon hade sån tur att hon fick skjuts till jobbet idag vilket gjorde att de intevar lika stressigt här hemma som det brukar vara. Jag tog en promenad i yrvädret som råder med lillskruttan! Sen när jag kom in började jag med lite bakning. Inte så märkvärdigt , (eftersom jag nu lyckades bränna översta lagret , typiskt det godaste också!) Men Äppel/Päronkaka  blev det iaf! :) Hade lovat Dani en fika i nya lyan innan han åkte hem till Linköping. Så han kom förbi och fikade lite bullar, kaka och vaniljsås! Gott!  Förtillfället så har jag inte alltför mycket tid över för nära och kära men jag försöker prioritera så jagfår lite med alla. :)

Ikväll ska Julia firas!! Kommer bli en grym natt med mycket skratt och skrik! ;) Hoppas min hals håller för detta bara. Funderar på att köra en blå tunika ikväll, ett par svarta jeans  eller svarta lackleggings! Klänning är ju min absoluta favorit, speciellt när det är något specielt som kalas på gång. Men klänning änns alldeles för kallt.

Att få spendera kvällen med mina tjejer och att även Diana ska vara med känns såå kul, jag ser verkligen fram mot detta.

Nu ska jag ta en promenad med denna lilla söta varelse! ♥

Sen väntar en liten powernap, innan jag ska börja med middagen innan Diana kommer hem. Har sovit otroligt dåigt denna vecka. Har drömt så skumma drömmar , och jag har verkligen vaknat irriterad på morgonen för att vissa personer varit med i drömmen. Fuck. Så nu ska jag ta ifatt lite sömn.

Trevlig Lördag allihopa!

Puss o Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0