God Jul! :)

Idag är de dag 24 i december. Julafton! Att få vakna upp vid sidan av Bella och Diana , dessutom hemma hos mamma är helt underbart! Några minuter senare ett sms från en underbar person.
Morgonen började kanske inte som vi tänkt , utan följdes av telefonköer till veterinär jour. Men efter några samtal och letande kom vi äntligen fram. Lilla skruttan mår inte helt okej, men dom tycker att vi ska avvakta och se.
Annars har det varit en mysig dag med massor av mat , tv tittande mys och promenader ute i snön! Då var julafton över för detta år !
Stora höjdpunkten idag var när vi hade öppnat klart alla paket , vi var klara med allt . Då kommer plötsligt Diana in i rummet med två paket och ett fint kort TILL MIG, från "Han"! Jag blev så glad , chockad och överraskad! Att hon kunnat hålla detta hemligt är otroligt, hon är ju trots allt min tvilling! :)
Jag blev superglad iallafall. Och orden som stod på kortet. Haha jag vet inte vad jag ska säga. BÄST!
Hoppas alla haft en fin jul!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0