Bara jag. Prio ett.

 
Året börjar närma sig sitt slut. Både på gott och ont om jag får säga. Jag kan känna att det hänt en hel del negativa saker under året, men också väldigt mycket bra saker också.I år ska jag ge ett litet nyårslöfte. Brukar inte ge något för de håller man ändå aldrig. Men i år ska jag lova mig själv att JAG ska vara prio ETT! 
Fick ett mail häromdagen om att tidningen Nollnitton vill ha med mig i en enkät om spådom inför nästa år 2013. Jag är rädd för allt vad spådom har att säga. Men tydligen ska jag bara svara på några fråga om vad jag tror kommer hända och vad som inte kommer hända. Ska fundera ut något. Jag vet ett svar jag skulle vilja ge honom men med tanke på att hela Örebro kan läsa det så känns de lite för kaxigt att ge de svaret.
Jag ska sätta mig ner och kolla igenom mina resor jag gjort för detta år. Två gånger hos pappa, två gånger London och två gånger Grekland. vad jag älskar att resa!
Puss o Kram
Sandra
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som ett vettigt löfte :) och på måndag ska vi skvallra!

2012-12-13 @ 01:47:28
URL: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0