2012

Idag är sista söndagen för i år. Här kommer lite bildregn över det gångna året!
 
Januari - Tog en spontantrip med Diana och såklart Bella till några vänner och besökte Gävle för första gången. Brända bocken och lite trevligt sällskap.
Februari - Hårshow med Toupema Belgal på Nalen i Stockholm. En speciell dag då jag träffade finaste H för första gången. Ödet kan vi kalla det. Och helt ärligt så finns han med på denna bild, redan då hade han fångat min blick. :)
Mars - Utbildning med Schwarzkopf Stockholm.
 
April - Åkte till Jämtland en snabbis  och firade pappas 70 årsdag! Underbara dagar i snön och solen.
Maj - Spontantrip till London för massa shopping med bästa tjejerna Diana och Julia! Passade på att ta en utekväll med vännerna Philip och Alan! :) Love UK !
 
Juni - Tjejresa med Diana och Karin til Rhodos. Ön där ingen sover! Sol, fest och bad. Lycka!
 
Juli - Några fartfyllda dagar på glada Gotland i Visby. Jag, Diana, Carro och Mikaela. Träffade även på ett antal kända ansikten på den härliga ön. :) Kallis!
Augusti - Återvände till Grekland och Rhodos för en avkopplande vecka med sol och bad. Love !
 
September - Månaden innehöll mycket jobb. Så mycket att jag fick mina utslag tillbaka. Det fanns inget val än att lägga i en lägre växel, lyssna på sin kropp och bara vila. Firade såklart mammas födelsedag denna månad! :)
Oktober - Besökte pappa för lite vila. Underbart fina dagar!  Åkte därefter till favorit LONDON för frisörmässa på Salon International och även några dagar för shopping och andra äventyr! :)
November - Startades med Halloween! Diana flyttade till Stockholm. Jag gjorde väldigt månnga resor till huvudstaden. Mötte H för mysiga fika och middagsstunder. Turer i stan som fick en att drömma sig bort!
 
December - Mina stockholms turer har fortsatt. Jobb veckorna sedan Stockholm helgerna! Bästa Diana och H på ett och samma ställe. Kan inte bli bättre! Vi har gjort allt från mysiga hemma stunder till mysiga promenader i gamla stan. Julen i år har varit speciell för jag har hunnit med att både fira med mamma på jullafton och nu befinner jag mig hos pappa och firar nyår här vilket aldrig har hänt. Och i fredags hann jag även med en Stockholms sväng. Fika med sötaste Ein och sedan mötte H upp mig. Lycklig som får träffa hela familjen , nära och kära såhär på jul.
Gott Nytt År !
Puss Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0