Tired

Herre, vad jag är trött.. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Antar att det är helgen som satt sina spår. Jag tror jag har endel sömn att ta ifatt.
I veckan väntar mycket jobb, lördag gör jag bröllop och söndag åker vi till Grekland ! Innan de ska jag hinna träffa mamma för en kräftskiva , träffa lite vänner, veterinärbesök och packa. Jag känner mig stressad men det är väl de som kallas resfeber ?! Helgen var iaf supermysig. Lördag häng på satin med Karin och sen kom mr förbi också. Trevligt ! Lördagen började med lite kubb, musik och skratt ute på gräset. Sedan hamnade alla på frimis. Där det sedan blev en riktig cirkus! Diana och jag tog cyklarna , lämnade allt och åkte hem till oss. Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0